Ma(ma)donna
Tvárou, hrdinkou, hviezdou, hlavnou postavou najnovšej reklamnej kampane talianskej návrhárskej dvojice Domenico Dolce a Stefano Gabbana je Madonna. Kampaň fotil svetoznámy fotograf Steven Klein a pripravil veľmi sugestívny odkaz na zlatý vek neorealizmu v talianskom filme.
Interiér typickej talianskej kuchyne plnej jedla alebo strohá kláštorná izba s dvoma postelami – to je tradičný taliansky dekor, ktorý si Domenico Dolce a Stefano vybrali pre svoju kampaň, pretože cítili potrebu zamyslieť sa nad svojimi koreňmi. „ Sme úzko spojení s Talianskom, sicílsky pôvod našej značky všetko vysvetľuje. V časoch, v ktorých žijeme, je prirodzené, aby sa venovala väčšia pozornosť tomu, čo charakterizuje našu identitu. Aj cez skúsenosti a vývoj v posledných rokoch sme nikdy nestratili zo zreteľa, nezabudli na to, odkiaľ sme vyšli.“, povedali na margo svojej kampane.

Scéna ako z veľkých neorealistických talianskych filmov a prekvapivý výber Madonny, aj keď má taliansky pôvod, ako hlavnej hrdinky. „Pre nás dokonale stelesňuje cnosti, ktoré charakterizujú ženské postavy talianskeho neorealistickeho filmu. Prišla dokonale pripravená.“, chválili ju a propomenuli, že aj ona je matka dospievajúvej dcéry, ako bola Anna Magnaniová vo Viscontiho filme Bellissima.
Madonna čistí zeleninu, Madonna umýva riad, Madonna s cestovinami . Vytvorili celkom odlišný obraz Madonny a prostredníctvom neho chcú upozorniť na ľudský rozmer žien, ich ženskosť a sexualitu v situáciách každodenného života. A práve Madonna bola pre nich ideálnou ženou, ktorá v sebe skrýva ženskosť, silu a vášeň pre život.

A rovnako ako kampaň plná odkazov na Sicíliu je aj ich kolekcia na jar a leto 2010. Postavili v nej oproti sebe rýdzo pánky a dámský obraz. Na jednej strane sa chytili jasných pánskych prvkov, v druhom prípade akoby zamierili po inšpiráciu do nejakého baru, kde sa tancuje tango a ženy ukazujú svoje krivky pod priehľadnou čipkou. Výrazný pánsky akcent – v podobe nohavicových kostýmov s bielymi košeľami - má svoju inšpiráciu v atmosfére typickej sicílskej rodiny, kde muž v čiernom obleku demonštruje svoje postavenie a má jasnú vážnosť. Nuž a v rámci ženských prvkov zvolili ako dominantný prvok čipku, strapce a spodnú bielizeň, aby vzdali hold ženskému telu. Podarilo sa, pretože ich hra s priehľadným záclonovým efektom, podprsenkami a korzetmi sa vydarila a v žiadnom prípade nepôsobila prvoplánovo a vulgárne, čo sa často stáva.
Interiér typickej talianskej kuchyne plnej jedla alebo strohá kláštorná izba s dvoma postelami – to je tradičný taliansky dekor, ktorý si Domenico Dolce a Stefano vybrali pre svoju kampaň, pretože cítili potrebu zamyslieť sa nad svojimi koreňmi. „ Sme úzko spojení s Talianskom, sicílsky pôvod našej značky všetko vysvetľuje. V časoch, v ktorých žijeme, je prirodzené, aby sa venovala väčšia pozornosť tomu, čo charakterizuje našu identitu. Aj cez skúsenosti a vývoj v posledných rokoch sme nikdy nestratili zo zreteľa, nezabudli na to, odkiaľ sme vyšli.“, povedali na margo svojej kampane.

Scéna ako z veľkých neorealistických talianskych filmov a prekvapivý výber Madonny, aj keď má taliansky pôvod, ako hlavnej hrdinky. „Pre nás dokonale stelesňuje cnosti, ktoré charakterizujú ženské postavy talianskeho neorealistickeho filmu. Prišla dokonale pripravená.“, chválili ju a propomenuli, že aj ona je matka dospievajúvej dcéry, ako bola Anna Magnaniová vo Viscontiho filme Bellissima.
Madonna čistí zeleninu, Madonna umýva riad, Madonna s cestovinami . Vytvorili celkom odlišný obraz Madonny a prostredníctvom neho chcú upozorniť na ľudský rozmer žien, ich ženskosť a sexualitu v situáciách každodenného života. A práve Madonna bola pre nich ideálnou ženou, ktorá v sebe skrýva ženskosť, silu a vášeň pre život.

A rovnako ako kampaň plná odkazov na Sicíliu je aj ich kolekcia na jar a leto 2010. Postavili v nej oproti sebe rýdzo pánky a dámský obraz. Na jednej strane sa chytili jasných pánskych prvkov, v druhom prípade akoby zamierili po inšpiráciu do nejakého baru, kde sa tancuje tango a ženy ukazujú svoje krivky pod priehľadnou čipkou. Výrazný pánsky akcent – v podobe nohavicových kostýmov s bielymi košeľami - má svoju inšpiráciu v atmosfére typickej sicílskej rodiny, kde muž v čiernom obleku demonštruje svoje postavenie a má jasnú vážnosť. Nuž a v rámci ženských prvkov zvolili ako dominantný prvok čipku, strapce a spodnú bielizeň, aby vzdali hold ženskému telu. Podarilo sa, pretože ich hra s priehľadným záclonovým efektom, podprsenkami a korzetmi sa vydarila a v žiadnom prípade nepôsobila prvoplánovo a vulgárne, čo sa často stáva.

Ďalšie články
22.03.2010 14:14 Módne trendy: Doplnková „colorama“16.03.2010 10:41 Módne trendy: John Galliano stavil na istotu
12.03.2010 15:50 Módne trendy: Ekologický Karl Lagerfeld
10.03.2010 22:58 Módne trendy: Vybalansovaný Alber Elbaz
09.03.2010 21:27 Módne trendy: Pohodový a predajný Gucci