Ma(ma)donna

Tvárou, hrdinkou, hviezdou, hlavnou postavou najnovšej reklamnej kampane talianskej návrhárskej dvojice Domenico Dolce a Stefano Gabbana je Madonna. Kampaň fotil svetoznámy fotograf Steven Klein a pripravil veľmi sugestívny odkaz na zlatý vek neorealizmu v talianskom filme.

Interiér typickej talianskej kuchyne plnej jedla alebo strohá kláštorná izba s dvoma postelami – to je tradičný taliansky dekor, ktorý si Domenico Dolce a Stefano vybrali pre svoju kampaň, pretože cítili potrebu zamyslieť sa nad svojimi koreňmi. „ Sme úzko spojení s Talianskom, sicílsky pôvod našej značky všetko vysvetľuje. V časoch, v ktorých žijeme, je prirodzené, aby sa venovala väčšia pozornosť tomu, čo charakterizuje našu identitu. Aj cez skúsenosti a vývoj v posledných rokoch sme nikdy nestratili zo zreteľa, nezabudli na to, odkiaľ sme vyšli.“, povedali na margo svojej kampane.



Scéna ako z veľkých neorealistických talianskych filmov a prekvapivý výber Madonny, aj keď má taliansky pôvod, ako hlavnej hrdinky. „Pre nás dokonale stelesňuje cnosti, ktoré charakterizujú ženské postavy talianskeho neorealistickeho filmu. Prišla dokonale pripravená.“, chválili ju a propomenuli, že aj ona je matka dospievajúvej dcéry, ako bola Anna Magnaniová vo Viscontiho filme Bellissima.

Madonna čistí zeleninu, Madonna umýva riad, Madonna s cestovinami . Vytvorili celkom odlišný obraz Madonny a prostredníctvom neho chcú upozorniť na ľudský rozmer žien, ich ženskosť a sexualitu v situáciách každodenného života. A práve Madonna bola pre nich ideálnou ženou, ktorá v sebe skrýva ženskosť, silu a vášeň pre život.



A rovnako ako kampaň plná odkazov na Sicíliu je aj ich kolekcia na jar a leto 2010. Postavili v nej oproti sebe rýdzo pánky a dámský obraz. Na jednej strane sa chytili jasných pánskych prvkov, v druhom prípade akoby zamierili po inšpiráciu do nejakého baru, kde sa tancuje tango a ženy ukazujú svoje krivky pod priehľadnou čipkou. Výrazný pánsky akcent – v podobe nohavicových kostýmov s bielymi košeľami - má svoju inšpiráciu v atmosfére typickej sicílskej rodiny, kde muž v čiernom obleku demonštruje svoje postavenie a má jasnú vážnosť. Nuž a v rámci ženských prvkov zvolili ako dominantný prvok čipku, strapce a spodnú bielizeň, aby vzdali hold ženskému telu. Podarilo sa, pretože ich hra s priehľadným záclonovým efektom, podprsenkami a korzetmi sa vydarila a v žiadnom prípade nepôsobila prvoplánovo a vulgárne, čo sa často stáva.


Bookmark and Share
 

Ďalšie články

22.03.2010 14:14 Módne trendy: Doplnková „colorama“
16.03.2010 10:41 Módne trendy: John Galliano stavil na istotu
12.03.2010 15:50 Módne trendy: Ekologický Karl Lagerfeld
10.03.2010 22:58 Módne trendy: Vybalansovaný Alber Elbaz
09.03.2010 21:27 Módne trendy: Pohodový a predajný Gucci

Diskusia

Pridaj príspevok



späť

Móda ulice


Fashion people


Najnovšie

TV Štýl 24

 

Odporúčame

Anketa

Čo sa chystáte zaradiť do svojej jarnej garderóby?

 pletený kardigán spolu so stále aktuálnymi legínami (70)

 koženú bundu v kombinácii s mini a členkovými topánkami (66)

 džínsový outfit vo western štýle (62)

 trendový béžový trenčkot na šatách v štýle „first lady“ (77)


     Spolu: 275x